مبعث حادثه بزرگ تاریخ اسلام است
نوشته شده توسط : chudae

به گزارش ایرنا، آیت الله 'علی اسلامی' روز دوشنبه به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث در همایش سیاسی كه با عنوان بیداری اسلامی در سالن شهید مطهری سپاه استان قزوین برگزار شد، با اشاره به نقش رسول اكرم (ص) در بیداری جهان اسلام افزود: هدف اصلی پیامبر از زمان بعثت همواره این بود تا اسلام ناب را در سراسر دنیا ترویج دهد و امروز به بركت همان تفكرات ناب و الهی بیداری های اسلامی در دنیا در حال گسترش است.

وی اظهار داشت: پیامبر اكرم (ص ) رسالت خویش را نه تنها محدود به یك زمان و مكان جغرافیایی بلكه برای همه اعصار و زمانها آغاز كرد و امروز نیز ندای حق طلبی انسانها در جهان اسلام با تبعیت از اسلام ناب، دل ظالمان و مستكبران را به درد آورده است.

آیت الله اسلامی خاطر نشان كرد: دشمنان اسلام همواره در صدد بودند تا با ترویج تفكرات ضد دین اساس و پایه ارزشهای اسلام را زیر سووال برده و با توسعه تفكرات ضد دینی از اسلام چهره ای غیر واقعی و خشن را نشان دهند.

به گفته وی حضرت رسول برای اینكه از اسلام ناب چهره ای مقدس و واقعی را نشان دهد با این افراد به سختی مبارزه كرد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری افزود: مبعث از اعیاد بزرگ اسلامی بوده كه یادآور هدیه ای بزرگ و آسمانی برای بشریت است.

آیت الله اسلامی با بیان اینكه عید مبعث سرآغاز دعوت انسانها به پاكی، راستی و كرامت است، عنوان كرد: بزرگترین ثمره بعثت رسول اكرم(ص) دین كامل و جامع اسلام است.

وی اضافه كرد: مبعث ریشه سعادت بشر و تاریخ و سرچشمه خیرات تا ابدیت است و بزرگداشت این عید فقط تكلیف مسلمانان نبوده بلكه باید بشریت در سرتاسر جهان این روز را نیكو بدارند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان كرد: اسلام دینی كامل بوده كه در همه مقاطع زمانی پاسخگوی نیاز مادی و معنوی انسانهاست لذا ما مسلمانان به شكرانه این نعمت باید پرچمدار مبانی اسلامی در زندگی اجتماعی خود باشیم.

آیت الله اسلامی با تاكید بر آشنایی با ابعاد شخصیتی حضرت رسول اكرم(ص) ادامه داد: سیره اخلاقی پیامبر اسلام را باید برای مردم بازگو كنیم چرا كه امروز ما نیازمند داشتن یك جامعه اخلاقی هستیم.

وی اظهار كرد: از درسهایی كه می توان از پیامبر اكرم(ص) گرفت و امروز جامعه ما به آن نیاز دارد وحدت و اتحاد است كه عامل همه موفقیتها در جهان محسوب می شود.

/616/7390/ 1449





:: برچسب‌ها: عکاسی , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: